Administracijos direktoriaus pareigos

Tarybos administracijos direktorius yra vienasmenis Alytaus regiono plėtros tarybos valdymo organas ‒ juridinio asmens vadovas.

Pagrindinės administracijos direktoriaus pareigos: 

  • organizuoti ir kontroliuoti Tarybos administracijos darbą, kad būtų įgyvendinami Tarybos veiklos tikslai ir atliekamos Tarybos ir jos organų funkcijos;
  • sudaryti darbo sutartis su administracijos darbuotojais ir jas nutraukti, įgyvendinti kitus darbdavio įgaliojimus darbo teisės srityje;
  • organizuoti Tarybos turto valdymą;
  • užtikrinti dokumentų pateikimą Tarybos partnerių grupei ir partnerių grupės išvados, kuri pateikta dėl šių dokumentų, pateikimą Kolegijai;
  • užtikrinti Tarybos metinių veiklos planų parengimą ir pateikimą Visuotiniam dalyvių susirinkimui ir Kolegijai;
  • užtikrinti Tarybos metinių finansinių ataskaitų rinkinio parengimą ir pateikimą kartu su auditoriaus išvada (tais atvejais, kai finansinių ataskaitų auditas atliekamas) Visuotiniam dalyvių susirinkimui ir Juridinių asmenų registro tvarkytojui;
  • užtikrinti duomenų, nurodytų Civilinio kodekso 2.66 straipsnyje, pateikimą Juridinių asmenų registro tvarkytojui;
  • užtikrinti informacijos apie Tarybos veiklą pateikimą visuomenei ir viešų pranešimų paskelbimą;
  • tvirtinti administracijos darbo reglamentą;
  • užtikrinti veiksmingą Tarybos vidaus kontrolės sistemos veikimą;

Administracijos direktorius veikia Tarybos vardu su kitais asmenimis tais klausimais, kurie LR regioninės plėtros įstatyme ir Tarybos nuostatuose nepriskirti Kolegijos ir Visuotinio dalyvių susirinkimo kompetencijai.

 

Direktoriaus pareigybės aprašymas

Užsiprenumeruokite naujienlaiškį

Sutinku, kad mano įvestas el.paštas būtų naudojamas, naujienlaiškiams gauti.